دانلود فیلم

دانلود فیلم جدید

دانلود فیلم

دانلود فیلم جدید

دانلود فیلم ,دانلود فیلم جدید , فیلم ,دانلود رایگان فیلم ,دانلود فیلم ایرانی ,دانلود فیلم خارجی ,دانلود سریال,دانلود انیمیشن .

بایگانی

دانلود اهنگ شادمهر عقیلی سرنوشت

| دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۳۸ ب.ظ

.

Sarnevesht – Shadmehr Aghili
دانلود اهنگ شادمهر عقیلی بنام سرنوشت

جهت دانلود اهنگ جدید شادمهر عقیلی سرنوشت و متن اهنگ به دامه مطلب مراجعه نمایید…

شادمهر عقیلی سرنوشت

متن اهنگ

خونمون میدون جنگ نیست من به خاطر تو اینجام
سر چی باید بجنگیم، من ازت چیزی نمیخوام
.
جز یه عشق که بین ما هست، هرچی دوست داری خراب کن
مثل هرشب سرنوشت، هردومونو انتخاب کن
.
من، من که تسلیم تو بودم، از چه جنگی زخم خوردی
با کی میجنگی عزیزم، من ببازم تو نبُردی
.
دستمو، دستمو بالا گرفتم، نه واسه عقب نشینی
روبروت آینه گذاشتم، زندگیمونو ببینی
.
ببینی
نه غریبه م نه یه دشمن، نه توو این خونه اسیری
.
نمیخوام کسی فدا شه، نمیخواد سنگر بگیری
من، من که تسلیم تو بودم، از چه جنگی زخم خوردی
.
با کی میجنگی عزیزم، من ببازم تو نبُردی
دستمو، دستمو بالا گرفتم، نه واسه عقب نشینی
.
روبروت آینه گذاشتم، زندگیمونو ببینی
ببینی

لینک دانلود اهنگ جدید شادمهر عقیلی سرنوشت

دانلود با کیفیت 128

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی