دانلود فیلم

دانلود فیلم جدید

دانلود فیلم

دانلود فیلم جدید

دانلود فیلم ,دانلود فیلم جدید , فیلم ,دانلود رایگان فیلم ,دانلود فیلم ایرانی ,دانلود فیلم خارجی ,دانلود سریال,دانلود انیمیشن .

بایگانی

دانلود رایگان فیلم من و شارمین لینک مستقیم

| يكشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۳۱ ق.ظ

فیلم من و شارمین

فیلم ایرانی من و شارمین با کیفیت عالی

.

فیلم من و شارمین

مشخصات فیلم :

.

نام فیلم : من و شارمین

ژانر : اجتماعی | کمدی

محصول : ایران | 1394

کارگردان : بیژن شیرمرز

بازیگران : نیما شاهرخ شاهی، سحر قریشی، ویشکا آسایش، پژمان بازغی، فریبا نادری، رامین ناصرنصیر، مجید صالحی، گوهر خیراندیش، زهره حمیدی، اتش تقی پور، پوراندخت مهیمن

خلاصه داستان : ماجرای فیلم زندگی دختر جوانی است به نام تینا که این دختر جوان پیشگویی های عمه اش را سخت باور دارد…

مدیر فیلمبرداری: احمد احمدی صدابردار: بابک اخوان | سرمایه‌گذاران: امیرشایان محمودی، بیژن شیرمرز | طراح چهره پردازی: مهرنوش طبیبی | مدیران تولید: غلامرضا گمرکی، فریبا سادات خلیلی | تدوین: بهرام دهقانی

فیلم من و شارمین

دانلود انونس

دانلود فیلم من و شارمین لینک مستقیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی