دانلود فیلم

دانلود فیلم جدید

دانلود فیلم

دانلود فیلم جدید

دانلود فیلم ,دانلود فیلم جدید , فیلم ,دانلود رایگان فیلم ,دانلود فیلم ایرانی ,دانلود فیلم خارجی ,دانلود سریال,دانلود انیمیشن .

بایگانی

دانلود فیلم دانکرک 2017 Dunkirk همراه با زیرنویس

| پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۱ ب.ظ

فیلم دانکرک 2017 Dunkirk

فیلم خارجی دانکرک 2017 Dunkirk با کیفیت HDTS

.

دانکرک 2017 Dunkirk

مشخصات فیلم :

.

منتشر کننده : کلاکت ها

نام فیلم : دانکرک | Dunkirk 2017

ژانر :  اکشن | درام | تاریخی | جنگی

محصول : انگلیس | آمریکا | هلند | فرانسه | 2017

امتیاز فیلم : 8.4/10

اطلاعات بیشتر : IMDB

زیرنویس فارسی : دارد

کارگردان : Christopher Nolan

بازیگران : Harry Styles ,Kenneth Branagh ,Mark Rylance ,Tom Hardy

.

.

خـلـاصــــه داسـتـان :  ماجرای فیلم Dunkirk (دانکرک) داستان فیلم در جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد که سربازان متحد از انگلیس ,کانادا , بلژیک و فرانسه توسط سربازان مسلح المانی در سواحل دانکرک محاصره شده‌اند و به این صورت عملیات تخلیه دانکرک از 26 مه تا 4 ژوئن 1940 شکل می‌گیرد که در جریان این عملیات تاریخی بیش از 800 قایق نظامی ارتش انگلیس, توانست جان حداقل 335 هزار سرباز انگلیسی و فرانسوی را که در محاصره ارتش آلمان‌ها گرفتار بودند, نجات دادند و… جهت دانلود فیلم دانکرک 2017 به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

.

درباره فیلم :

در پیش رو فیلمی جنگی و تاریخی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی Christopher Nolan را داریم, فیلم دانکرک تولید مشترک بین کشورهای انگلستان، فرانسه، هلند  و آمریکا است. Nolan فیلم را به‌ شکلی نوشته تا از 3 زاویه هوا، زمین و دریا داستان را به نمایش بگذارد. در این فیلم تلاش شده که با تصاویر و جزئیات شگفتی و تعلل ایجاد شود به همین خاطر دیالوگ‌ ها کم می باشد.  همچنین در ساخت فیلم از کشتی‌ها و هواپیماهای مربوط به همان دوره نیز استفاده شده است. فیلمبرداری این فیلم در دانکرک فرانسه شروع و در لس‌ آنجلس به اتمام رسید . تاریخ اکران فیلم 21 ژوئیه 2017 اعلام شده . دانکرک با مدت زمان 106 دقیقه کوتاه‌ ترین فیلم Nolan است .

.

لینک دانلود فیلم دانکرک 2017 Dunkirk

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی